Är det någonting jag inte är, och troligtvis aldrig kommer bli, så är det en riktigt bra bloggare. Ja, en sån där som uppdaterar bloggen flera gånger om dagen, och informerar om sånt som egentligen är helt oväsentligt. Fast bättre både kan, och vill jag bli- har trots allt inte gjort någon uppdatering om mitt liv här sen i augusti hehe..
 
Jag var ute och flängde en hel del i somras kändes det som, så tänker att jag kommer göra några flashback-inlägg istället för ett långt, jobbigt, med allting sammanfattat..
Barnen började skolan igen i september, vilket även innebar nytt schema, nya platser att åka till, och gamla rutiner att försöka hitta tillbaka till efter sommarens mindre sammhängande schema. Nu känner jag mig återigen i fas med mitt liv här, med träning, shopping och annat kul, så nu ska jag även försöka komma i fas med bloggningen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej