Dagen började som vanligt med att jag klev upp ur sängen 7.13, för att två minuter senare flyga ut genom dörren för att börja jobba. Varenda sekund extra som jag kan få spendera i sängen utnyttjas till varje pris på morgonen kan jag säga hehe.. 
Regnet har öst ner den här veckan, så jag har kört dessa latmaskar till barn till skolan, trots att det är "walk to school month" (de kunde inte bry sig mindre).. Därefter ut på den dagliga promenaden med hunden, som jag faktist tycker om att ta, oavsett vad det är för väder. Den får mig att vakna och känna mig som människa haha..

Sen direkt iväg till gymmet för skutta runt lite på mitt favvopass. Åkte efter mitt väl avklarade pass till en butik med lite gott och blandat, och hittade akvarellfärg. Jag har haft ett himla sug efter att måla och pyssla sista tiden, så köpte det. Väl hemma ställde jag mig och gjorde fudge. Vet inte riktigt vad man ska säga när man gör fudge, bakar man eller vad är det man gör egentligen? I vilket fall, gott blev det!!

I väntan på att det skulle stelna satte jag mig då och måla, otroligt skönt att få ut lite av min artistiska sida på hur länge som helst..



Kommentera

Publiceras ej