Idag har jag varit en riktig jäkla latmask. Så fort jag hade lämnat barnen i skolan och gått med hunden satte jag mig framför TVn, skypade med Karolin som precis kommit hem(snyft) och fick höra hur tråkigt allt är hemma haha.. "Alla är otrevliga, det är grått och kallt, alla kör i 5 km i timmen och parkeringsplatserna är PYTTESMÅ". Ja, det va ungefär så det lät haha.. Jag är lite rädd för att åka hem till Sverige när det kommer till bilåkningen, då kag har blivit väldigt van med hur man kör här. Bilarna här är väldigt väldigt stora, därav är även parkeringsplatserna enorma, så det är aldrig något problem att svänga in på parkeringen, man vet att man alltid får plats. Hemma dock- YAIXXX??
När jag pratat klart med Karro blev det ett kort samtal med familjen, sen hade jag tänkt åka och spana i butiker. Tänkt. Jag kom så långt som till köket för lunch idag, sen spenderades större delen av min lediga tid i soffan.. Latmask I know.. Tanken jag hade med att åka till butiker idag var för att leta efter halloweenkostym då barnen ska ha nån fest, och jag måste ju oxå vara utklädd.. Det är helt omöjligt att hitta en bra dräkt till ett bra pris??? Ännu svårare är det att hitta en bra när en heller inte vet vad en ska klä ut sig till hehe.. Har letat runt massor på nätet men hittar inget som faller mig i smaken, we'll see what happens!

Har under jobbtimmarna hunnit ta grabben på baseballektion, sen snabbt hem och byta barn och ta med yngsta och hennes kompisar på gympa.. Det är en jäkla massa flängande i bilen, but I like it.

Ikväll blir jag antingen kvar hemma och hänger med familjen, eller så åker jag och hänger med skandinavbrudarna- får se vad jag har energi för haha..
(En något varmare och mysigare dag i september)

Kommentera

Publiceras ej