Passat på när jag äntligen haft några timmar för mig själv att mysa ner mig i soffan framför den öppna spisen med en stor kopp te, med baguette och riktigt smör på. Har inte ätit det sen min sista kväll hemma, och insåg nu när jag fick i mig det att jag nog är ganska annorlunda från andra tjejer. De flesta har cravings av choklad eller liknande, jag har cravings efter te och god macka med smör på, så lycklig nu!!

Mina nya supermysiga zebratofflor hehe

Var tidigare idag ute på långpromenad med min hund här och Amanda, hon visade mig runt lite då jag fortfarande är väldigt lost haha. Vi gick till ett ställe där det är utsikt över NY, och solen stekte på lite, blev sugen på att vira in mig i en filt och sitta där i en brasse-stol resten av dagen, hade varit så skönt! 

Var och kollade på barnens talangshow idag, och vissa delar var kul, och man vill framförallt se de som man själv känner. De som hade de roligaste och mest kreativa showerna var pojkarna, och de flesta av tjejerna hade givetvis någon dans som de själva förmodligen tyckte var jättebra, och vet med mig att jag själv var likadan i den åldern..Tycker lite synd in mina föräldrar, har börjat förstå vad för tråkiga saker jag har utsatt dem för haha!

Imorgon blir det basketmatch, so exited! Kan äntligen bocka av första sportgrejen på min to do-list ✔️ 

Kommentera

Publiceras ej